Barion Pixel

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan keressek az oldalon?
,A legjobb vásárlási élmény érdekében javasolom, használd az oldalon található szűrőket.
Segítségükkel nagyon gyorsan megtalálhatod pontosan azt, amire vágysz!
Szűrhetsz márkára, termékcsaládra és a legfontosabb terméktulajdonságokra is, hogy tényleg azokat a termékeket lásd, amelyek megfelelnek igényeidnek!
A szűrőt mobil és tablet verzióban a képernyő jobb alsó sarkában található gombbal tudod elérni az üzletben.
Ezt a gombot keresd:

Asztali verzióban a szűrőket a képernyő bal oldalán találod.

Ha konkrét terméket keresel, a legegyszerűbb megoldás, ha a keresőmezőt használod. A keresősáv minden oldalon elérhető; a felső kék sávon kattints a “Kereső” feliratra:

Az előugró keresőmező segítségével bármit megtalálhatsz! Kereső kifejezésként használhatsz konkrét terméknevet, színkódot, sőt a termékleírásokban is keresel, így akár termékjellemzőket vagy készítendő tárgyakat is beírhatsz. A blogbejegyzések tartalma szintén kereshető.

A beírt kulcsszavak alapján azonnal láthatod a találatokat, elolvashatod azok leírását, sőt egyenesen a kosárba is helyezheted őket (ez a funkció mobil eszközökön nem elérhető):

Ha inkább a hagyományos módon, oldalak böngészésével szeretnél válogatni a találatok között, erre is van lehetőséged. Kattints a keresőmező melletti nagyító ikonra, vagy a találatok alatt található “Mutass többet” gombra:

Ha bármilyen további kérdésed lenne az oldal használatával kapcsolatban, kérlek írj nekem!
Igyekszem minden kérdést a lehető legrövidebb időn belül megválaszolni és bármiben szívesen segítek!
Szállítási információk

Szállítási díjak:

  • Magyarország egész területén:
    • Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: 1690 Ft
    • GLS csomagpontra vagy csomagautomatába*: 1290 Ft
    • Ingyenes szállítás (a fenti opciók bármelyikével): 30.000 Ft feletti vásárlás esetén
    • Utánvét kezelés díja: 450 Ft (vagy válaszd az ingyenes online bankkártyás fizetési opciót)

* A belföldi szállítási díjak rendelés értékétől és a csomag méretétől függetlenül egységesek a fent leírtak szerint, de kérlek vedd figyelembe hogy a csomagautómatába szállított csomag mérete nem haladhatja meg a 600mm x 740mm x 430mm-es méretet (mélység x magasság x szélesség).

  • Külföldi címre: célország és csomagméret alapján egyéni díjazással Írj nekem!

GLS futárszolgálat elérhetősége:

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. 

[email protected]

2351 Alsónémedi GLS Európa utca 2.

Ügyfélszolgálat: +36-1-802 0265

Mennyi ideig tart a GLS-sel a csomagszállítás?

Belföldön a csomagfelvételt követő munkanapon kézbesítik a csomagokat. A GLS hétfőtől péntekig, munkaidőben kézbesít. 

Mi történik akkor, ha a csomagot nem tudtam átvenni?

Ha a címzett az első kiszállításnál nem tartózkodik a megadott címen, akkor a futár értesítőt hagy, és egyéb rendelkezés hiányában visszaviszi a depóba a csomagot. Az értesítőben megtalálja a csomagszámot és a GLS elérhetőségét. Ha felveszi a kapcsolatot telefonon vagy írásban a GLS-sel, azonnal egyeztetheti a következő kiszállítást.

 

Mikor kapom meg a rendelt terméket?

A megrendelt termékeket igyekszem minden esetben maximum 1-3 munkanapon belül átadni a futárszolgálatnak, akik a következő munkanapon kézbesítik. Azonban egyes esetekben rajtam kívül álló okok miatt hosszabb időt vesz igénybe, ilyenkor minden esetben e-mailben értesíteni foglak a csomag feladásának várható időpontjáról.

Leadott rendelést szeretnék kiegészíteni egy vagy több termékkel, hogyan tudom megtenni?

A külön leadott megrendeléseket, erre utaló egyértelmű kérés hiányában, nem áll módunkban egy csomagként kezelni, ennek ellenére minden esetben megpróbáljuk a vásárló számára legkedvezőbb kondíciókat megtalálni. Amennyiben a kiegészítő rendelésedet is az első rendeléssel egyező napon leadtad akkor emailben a [email protected]  címre írd meg nekünk az összes rendelés azonosító számát, amit egy csomagban szeretnél megkapni, legkésőbb a rendelés leadását követő 3 órán belül. Ekkor egy csomagban kapod meg, ha ezt elmulasztod két darab csomagot kapsz és kétszeres szállítási díj kerül felszámolásra. Amennyiben a kérés teljesítése már nem megoldható, mert az első csomagot már átadtuk a futárszolgálatnak, akkor ezt külön jelezni fogjuk neked.

 

Mit tehetek, ha nem azt kaptam, mint amire számítottam?

Fontos nekünk, hogy elégedett legyél a megrendelt termékkel kapcsolatban. A megrendelés előtt mindenképp ajánljuk olvasd el az összes rövid -és hosszú leírást, mire alkalmas, mik az útmutatói ill. használati utasítása az adott terméknek. 

Amennyiben ez valamilyen okból mégsem sikerült, ne csüggedj, lépj kapcsolatba velünk és mi mindent megteszünk, hogy megpróbáljuk orvosolni a problémát!

Van lehetőségem, hogy a megrendelt termékeket személyesen vegyem át?

Erre jelenleg nincs lehetőség.

Nem találok olyan terméket a weboldalon, amit szeretnék, mit tegyek?

Vedd fel velem e-mailben a kapcsolatot vagy használd az oldalon található “Írj nekünk” funkciót. Mindenképpen add meg a termék márkáját, azonosítószámát és amennyiben már megkezdett projekthez van rá szükséged és fontosnak tartod akkor a LOT számát is. Amennyiben a beszerzése megoldható, a lehető legrövidebb időn belül megkereslek egy egyedi árajánlattal.

 

Fontos, hogy regisztráljak az oldalon?

Vásárlás történhet regisztrációval és nélküle is. Regisztrált vásárlóként minden elköltött 1.000 Ft után 10 pontot kapsz. Ezeket a pontokat a következő vásárlásnál 1 pont = 1 Ft alapon tudod beváltani. A regisztráció előnye még,  hogy a rendeléseid visszakereshetőek lesznek és a további rendeléseidet gyorsabban, adataid megadása nélkül adhatod le, ha ez fontos neked, akkor mindenképpen dönts a regisztráció mellett.